top of page

Beleid voor retourneren en terugbetalingen

De voorwaarden als u een bestelling plaatst bij mythcenter.be

Overzicht

Hier vindt u alle informatie over retourneren, beschadigde goederen en ruilen.
Voor beschadigde goederen bij aankomst hebben wij een foto nodig die u stuurt naar info@mythcenter.be op de dag dat u uw pakket heeft ontvangen, wij zullen dan een omruiling voor u verwerken.


Omdat we van mening zijn dat de meeste huidige retour-na-aankoopmodellen zwaar worden gecommercialiseerd door grote bedrijven, een ernstige niet-ecologische impact hebben en niet-ethische koop-/retourpraktijken uitnodigen, is ons retour beleid beperkt tot de legale termijn van 14 dagen voor online aankopen.


Om in aanmerking te komen voor retournering moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijges
teld van retourzending :
Bederfelijke goederen zoals voeding, vloeistoffen, crèmes en supplementen kunnen niet geretourneerd worden.
We accepteren ook geen producten van intieme aard omwille van hygiëne redenen : tantrische tools, massage tools, intieme speeltjes, yoni-eieren, bepaalde kleding enz...
Cadeaubonnen kunnen ook niet geretourneerd worden.

Om uw retourzending af te ronden, hebben wij een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant, maar neem eerst contact met ons op.
info@mythcenter.be

Terugbetaling

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen.
Wij zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op originele betaalmethode toegepast.

Een late of ontbrekende terug betaling

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via info@mythcenter.be

Omruilen

Wij vervangen artikelen alleen als deze bij aankomst defect of beschadigd zijn, daarom vragen wij u vriendelijk om op de dag van aankomst een bewijs door middel van een eenvoudige foto.
Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op:
info@mythcenter.be

Retour verzenden

Om uw product terug te sturen, kunt u ons mailen op info@mythcenter.be
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel.
Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de oorspronkelijke verzendkosten bij aankoop in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren zendingen wanneer u uw artikel retourneert.

bottom of page